لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ | فینال قبل از فینال زکی پور رسما استقلالی شد + عکس خبر‌های خوش از سالن شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع) | کارگران به‌شدت مشغول کارند! پایان کار قایدی با اتحاد کلبا؟ گلر منچسترسیتی در راه عربستان مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟ فرگوسن: حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ قابل تصور نیست بازیکن مصدوم استقلال درانتظار امضای نکونام باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال را تهدید کرد| سقف بودجه می‌شکند؟ بیرو، ز غوغای جهان فارغ!
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

محرومیت ترابی در جام حذفی لغو شد

  • کد خبر: ۱۴۴۶۰۳
  • ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸
محرومیت ترابی در جام حذفی لغو شد
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دستور موقت دو بازیکن نساجی و پرسپولیس را برداشت.

به گزارش شهرآرانیوز، روز گذشته مهدی ترابی و احمد موسوی بازیکنان پرسپولیس و نساجی بابت درگیری در بازی دو تیم در لیگ در نشست کمیته انضباطی حاضر شدند و توضیحات خود را بابت اتفاق رخ داده عنوان کردند.
اعضای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بعد از شنیدن اظهارات طرفین دستور موقتی که برای هر دو بازیکن صادر کرده بود و تا اطلاع ثانوی از بازی برای تیم هایشان محروم بودند را برداشت.
این دو بازیکن می‌توانند در جام حذفی برای تیم هایشان به میدان بروند. البته ترابی بابت اخراج در بازی با نساجی در اولین بازی پرسپولیس در نیم فصل دوم نمی‌تواند به میدان برود.
پرسپولیس امروز با تیم ون پارس اصفهان ساعت ۱۵ در ورزشگاه آزادی بازی دارد و مهدی ترابی در اردوی سرخپوشان حضور دارد. تیم نساجی هم فردا میزبان فجرسپاسی در جام حذفی است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->